ایمیل مارکتینگ و صرفه جویی در وقت و هزینه

ایمیل مارکتینگ و صرفه جویی در وقت و هزینه

بازاریابی ایمیلی، روش موثری برای تبلیغ محصولات و خدمات است که صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه دارد. درک دور نمایی درست از هزینه ها و استفاده از ایمیل جهت پیگیری و ارتباط با مشتریان، به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند.

ایمیل مارکتینگ و صرفه جویی در وقت و هزینه

بازاریابی همیشه مانند راه رفتن روی دولبه ی چاقو است. اگر از روش های بازاریابی به درستی و متناسب با کسب و کارتان استفاده کنید، در "صرفه جویی وقت و هزینه" و "افزایش درآمد و سود" موفق خواهید بود. در غیر این صورت، روی لبه ی تیز چاقو گام بر میدارید و به خود و کسب و کارتان آسیب های جدی می رسانید. بازاریابی ایمیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ایمیل مارکتینگ، یکی از روش های موثر بازاریابی اینترنتی است که می تواند صرفه جویی های چشمگیری در وقت و هزینه داشته باشد. این روش، برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، از ارسال ایمیل به مشتریان و مخاطبان استفاده می کند.

صرفه جویی در هزینه با استفاده از ایمیل مارکتینگ

پیگیری پیام های ارسال شده از طریق ایمیل، شانس بیشتری را برای کسب درآمد بیشتر در طول زمان فراهم می کند. البته فقط در صورتی که هزینه پیام های شما از سود زیادی که پیام های مکرر به دنبال می آورند، کمتر باشد. چالش اصلی، درک این است که چگونه ارسال پیام های پیگیری بدون صرف هزینه زیاد انجام گیرد.

به عنوان مثال، تصمیم گیری درباره اینکه روش تکرار پیام هایتان گران است یا نه، مانند جمع بستن کل هزینه های تبلیغات یا اکتفا کردن به درصد تصادفی از سود برای هزینه های بازاریابی، کار ساده ای نیست. واقعیت این است که برخی از پیام های تکراری هزینه‌ی به دست آوردن یک مشتری جدید را افزایش می دهند و برخی دیگر این هزینه را کاهش می دهند.

اگر هزینه های بیشتری را برای تکرار پیام های بازرگانی جهت پایین آوردن هزینه های جذب مشتری جدید خرج کنید، ممکن است قابل درک نباشد. اما درک این مفهوم برای انجام انتخاب های درست در زمینه هزینه های بازاریابی اهمیت دارد. برای پایین آوردن هزینه های مذکور، می توانید از ایمیل های تکراری برای جذب مشتری جدید استفاده کنید.

درک دورنمایی درست از هزینه ها

وقتی صاحب تجارت کوچکی هستید، می توانید به جای اطمینان از اینکه پولی که خرج می کنید بیشتر ارزش دارد یا سودی که برمی گردد، به آسانی روی کم کردن هزینه ها تمرکز کنید. برای مثال می توانید در صورت استفاده از لامپ های فشار قوی تا جواهرات بیشتر بدرخشند، از پرداخت پول بیشتر برای برق، خوشحال شوید.

بررسی قیمت ها بر اساس مقدار بازگشت آن ها، راه خوبی برای اطمینان از این است که مقدار هزینه ها سوددهی دارند یا تنها حساب بانکی شما را خالی می کنند. معمولا در بازاریابی ایمیلی صحیح، برای هر ریالی که صرف ارسال ایمیل می شود، بازگشت سود بالایی وجود دارد.

صرفه جویی در وقت با ارسال ایمیل پیگیری

یکی دیگر از فواید ایمیل، آن است که پیگیری را از نظر زمانی کارآمدتر می کند. مشتریان و مخاطبان شما ممکن است خیلی سرگرم شده باشند و زمان کافی برای پاسخگویی به تمامی تماس ها را نداشته باشند. اما با ارسال ایمیل، چه در شب و چه در روز، شما پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی به آنها ارسال کرده و آنها را به پاسخگویی دعوت می کنید.

به این ترتیب، این روش به شما اجازه می دهد تا در زمینه بازاریابی صرفه جویی کنید، مشتریانتان را نگه دارید، و با آنها در ارتباط باشید، همه اینها با صرف کمترین زمان ممکن.

به عنوان یک نتیجه، صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از ایمیل مارکتینگ، یکی از بهترین راه های موجود در بازاریابی اینترنتی محسوب می شود. در صورت استفاده بهینه از این روش، درآمد و سود شما افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)