استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری چگونه است؟

استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری چگونه است؟

رعایت نکردن استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری عاملی است که باعث می شود یک مجتمع تجاری برای سال های طولانی رونقی نداشته باشد و به سود دهی قابل ملاحظه ایی دست نیابد. از این رو بهتر قبل از راه اندازی مجتمع های تجاری با متخصصین در این رابطه مشورت نمود.

استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری چگونه است؟

استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری عاملی است که با در نظر گرفتن آن می توان رونق کسب و کار را در مجتمع های تجاری تضمین نمود. با علم و آگاهی از استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری می توان با کمترین میزان سرمایه گذاری بیشترین سود را کسب کرد.

رعایت نکردن استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری  عاملی است که باعث می شود یک مجتمع تجاری برای سال های طولانی  رونقی نداشته باشد و به سود دهی قابل ملاحظه ایی دست نیابد. از  این رو بهتر قبل از راه اندازی مجتمع  های تجاری با متخصصین در این رابطه مشورت نمود و در ابتدا  با استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری آشنا شد و سعی کرد تا آنها به کار بست تا بتوان کسب و کاری موفق را راه اندازی کرد که هم مردم از آن استفاده کنند و هم فعالان اقتصادی به کسب سود و درآمد برسند.

 

 در استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری چه نکاتی مطرح می شود؟

در استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری اولین موضوعی که به آن پرداخته می شود، مکان احداث مجتمع تجاری است. مجتمع تجاری باید در مکانی از شهر باشد که دسترسی عموم به آن به راحتی انجام پذیرد و بتوان به راحتی با وسایل نقلیه عمومی به آنها دست یافت. در راه اندازی مجتمع های تجاری حتما باید مکانی را به عنوان پارکینگ برای مشتریان اختصاص داد. عدم وجود پارکینگ برای مجتمع های تجاری یک نقطه ضعف مهم و اساسی محسوب می شود. چرا که این امر باعث بروز مشکلات ترافیکی در آن ناحیه  می شود و همین امر موضوع می تواند مشکلاتی را برای مشتریان و مردم ساکن در آن نواحی بوجود آورد.

 استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری به این موضوع نیز توجه می کند که مرکز تجاری باید به گونه ایی باشد تا بتواند نظر مردم را به خود جلب کند و همواره در پی دیدن و خرید از مجتمع باشند. در بسیاری از مجتمع های تجاری هزینه ی زیادی برای احداث آن صرف می شود اما به دلیل عدم دسترسی آسان، نبود پارکینگ و عدم جذابیت تنها در دوره ایی کوتاه رونق داشته اند و با گذر زمان کم کم دچار رکود شدند و در نهایت نتوانستند به فعالیت تجاری خود ادامه دهند.

 دراستراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری به نکاتی مانند میزان کشش مالی مردم مردم منطقه، نیاز مردم و اهالی در منطقه ی موردنظر و همچنین حوالی آن، ارائه محصولات و کالاهای اساسی در مجتمع، ارائه برند های مختلف برای مشتریان خاص، مجهز کردن مجتمع تجاری به امکاناتی مانند پله برقی و آسانسور، برپایی جشنواره های مختلف فصلی و... دقت می شود و افراد سعی می کنند تا آنجا که ممکن است این موارد را رعایت کنند تا بتوانند مجتمع تجاری را در کسب و کار موفق نگه دارند.

 استراتژی راه اندازی مجتمع های تجاری به تبلیغات گروه های تجاری فعال در آن نیز توجه می کند. تبلیغات همواره به عنوان فاکتوری مهم در بحث تجارت بوده است. در واقع تبلیغات در علوم حسابداری به عنوان هزینه  محسوب نمی شود، بلکه به عنوان  سرمایه گذاری به آن توجه می شود. شاید برای تبلیغات باید از سوی افراد هزینه شود اما اگر این کار به درستی انجام شود سودی قابل توجه ایی را نصیب افراد خواهد کرد.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)